Gebze-İzmir Otoyol Projesi’nin en önemli bölümü olan İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nde sona yaklaşılıyor. Uzun süredir proje dahilinde görev alan Önder Vinç, çok sayıda ekipmanla yer aldığı şantiyede kaldırma, taşıma ve montaj desteği veriyor

İstanbul-İzmir arasındaki kara ulaşım süresini 3 buçuk saate, İstanbul Yalova arasını ise 6 dakikaya indirecek Körfez Geçiş Köprüsü’nde çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.

Tamamlanmasının ardından dünyanın en büyük dördüncü asma köprüsü unvanını alacak Körfez Geçiş Köprüsü’nde asma köprünün dev ayakları tamamlanırken, asma köprü ayaklarına bağlanacak tabliyelerin montaj çalışmalarına ise devam ediliyor.

Geniş makine desteği

Tamamen çelik konstrüksiyondan oluşan tabliyelerin taşıma, kaldırma ve montaj işlemlerinde birçok vinç görev alıyor. Proje kapsamında yük kaldırma ve taşımanın yanı sıra personel yükselticileriyle kaynak ve montaj işlemlerinde yer alan Önder Vinç, 1 seneyi aşkın süredir yer aldığı proje şantiyesinde birçok önemli kaldırma operasyonuna imza
Önder Vinç Yöneticisi Kadir Aydın attı.

Kadir Aydın

Kadir Aydın

Körfez Geçiş Köprüsü’nde Nurol’a bağlı olarak çalışmalarını yürüttüklerini ifade eden Önder Vinç Yöneticisi Kadir Aydın, şantiye alanında uzun süredir faaliyet gösterdiklerini ifade etti. Projenin yıl sonunda bitirilmesinin planlandığını ve sahada çalışan makinelere takviye yapacaklarını dile getiren Kadir Aydın, an itibariyle 330 ton kapasiteli Demag mobil vinç ve 200 ton kapasiteli Grove GMK 5180’ü ana vinçler olarak kullandıklarını söyledi. Kadir Aydın, ana vinçlere ek olarak 3 adet 75 ton kapasiteli araç üstü vinç, 1 adet 80 ton kapasiteli araç üstü vinç, 6 adet 30 ton kapasiteli araç üstü vinç ve 1 adeti 41 metre kapasiteli eklemli platform olmak üzere toplamda 14 adet personel yükselticiyle projede yer aldıklarını belirtti.

Category
Tags

No responses yet

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir